Het avontuur gaat beginnen!

5 mei 2018 - Maarssen, Nederland

Vandaag is de dag dat het avontuur dan eindelijk gaat beginnen!

Na het nemen van vele hordes de afgelopen 3 weken waarbij het er soms zelfs uit zag dat we weer niet konden gaan op deze reis is het dan nu eindelijk 5 mei Bevrijdingsdag en zullen we over enkele uurtjes vertrekken richting Zuid-Afrika.

De voorpret moet door alle stress nog even op gang komen maar wij hopen dat als wij eenmaal in het vliegtuig zitten er van kunnen gaan genieten.

Via Londen vliegen we naar Johannesburg en als we daar morgenochtend vroeg aankomen rijden wij direct naar het Entabeni Game Reserve. Daar begint danย ons langverwachte safari avontuur al.

Tot snel hier op ons blog...

Groetjes,

Het Zuidelijk Afrika Kwartet

Fotoโ€™s

1. Betty:
    5 mei 2018
    Heel veel plezier en geen stress meer gaan jullie er maar lekker van genieten ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Ž
  2. Ans Blom:
    5 mei 2018
    Alles achter je laten en laat het nieuwe stuk in je leven beginnen en geniet van alle belevenissen.๐Ÿ˜—๐Ÿ˜Ž๐ŸŽข
  3. Riet en Jan Blom:
    5 mei 2018
    Hoi luitjes. Het is zo ver. Ga heerlijk genieten met z'n vieren. Ik kijk uit jullie belevenissen en natuurlijk de foto's. goeie reis en kom weer veilig terug.
  4. Betty Griffioen:
    5 mei 2018
    Ga genieten met jullie viertjes en ik kijk uit naar jullie verhalen , goeie reis en kom veilig weer terug, knuffel en pootje van Bikkel
  5. Wendy:
    Veel plezier! ๐Ÿ˜˜
  6. Marijke Nap:
    5 mei 2018
    Een hele goede vlucht en weer terug naar het mooiste continent op aarde. Een hele fijne vakantie en ga jullie volgen.
  7. Dini:
    5 mei 2018
    Fijne vlucht en een mooie reis. Voorzichtig zijn hรจ. Gr aan de andere. ๐Ÿ™‹๐Ÿป
  8. Saskia:
    7 mei 2018