Naam:
Foto’s:
230

Over mij

Het Zuidelijk Afrika Kwartet bestaat uit: Puck, Jan, Dirk en Sukeinah

Natuurliefhebbers pur sang! Puck en Jan beheren het logistieke deel van de reis en Dirk en Sukeinah zijn de wandelende encyclopedietjes.

Samen gaan we graag de wereld ontdekken!

Over mijn reis

Na een heerlijke reis door Thailand vorig jaar maart staat een nieuw avontuur weer klaar om uitgevoerd te gaan worden. We hadden jullie graag mee genomen op onze reis door Thailand echter hadden wij zo'n druk programma :-) dat we aan schrijven niet zijn toegekomen, excuses daarvoor. Deze keer zullen we moeten schrijven, want dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. We gaan in de herkansing met z'n vieren 3,5 week door Zuid-Afrika en Botswana reizen. Na een turbulente tijd moest dit er gewoon van komen. Normaliter plannen we een dergelijke reis minstens een jaar vooruit maar bepaalde delen van onze reis bleken nog beschikbaar (wonder of karma?) en alle puzzelstukjes vielen nu op het juiste moment op zijn plek. Waarom dan nog langer uitstellen...toch? Als we iets weer hebben geleerd van de afgelopen tijd is het dat je niks in het leven moet uitstellen als iets even kan je ervoor moet gaan. Inmiddels is onze route geboekt en definitief en kan het aftellen wat ons betreft al beginnen.

Via dit blog willen wij jullie graag meenemen op ons nieuwe Afrika avontuur...reizen jullie allemaal mee?

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

Griekenland, Indonesië, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.