In de herkansing!

4 februari 2018 - Maarssen, Nederland

Na een heerlijke reis door Thailand vorig jaar maart staat een nieuw avontuur weer klaar om uitgevoerd te gaan worden. We hadden jullie graag mee genomen op onze reis door Thailand echter hadden wij zo'n druk programma :-) dat we aan schrijven niet zijn toegekomen, excuses daarvoor. Deze keer zullen we moeten schrijven, want dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. We gaan in de herkansing met z'n vieren 3,5 week door Zuid-Afrika en Botswana reizen. Na een turbulente tijd moest dit er gewoon van komen. Normaliter plannen weย een dergelijke reis minstens een jaar vooruit maar bepaalde delen van onze reis bleken nog beschikbaar (wonder of karma?)ย en alle puzzelstukjes vielen nu op het juiste moment op zijn plek. Waarom dan nog langer uitstellen...toch? Als we iets weer hebben geleerd van de afgelopen tijd is het dat je niks in het leven moet uitstellen als iets even kan je ervoor moet gaan. Inmiddels is onze route geboekt en definitief en kan het aftellen wat ons betreft al beginnen. Nog 13 weken te gaan.

ย Via dit blog willen wij jullie graag meenemen op ons nieuwe Afrika avontuur...reizen jullie allemaal mee?

1. Betty:
    Heel veel plezier en mooie avonturen ๐Ÿ‘
  2. Riet en Jan Blom:
    Hahaha toppie. Ga lekker genieten. ๐ŸŒด๐Ÿฅ‚๐Ÿพ๐ŸŒด๐Ÿ’‹
  3. Riet en Jan Blom:
    Enjoy.๐ŸŒด๐Ÿฅ‚๐Ÿพ๐ŸŒด๐Ÿ’– aftellen maar.๐Ÿ’‹
  4. Ans Blom:
    4 februari 2018
    Ik heb een voorproefje mogen beleven met Dirk aan de computer
    Dit wordt een prachtige belevenis.
    Gaan jullie er van genieten.
  5. Petra:
    4 februari 2018
    Geweldig dat jullie gaan, ik tel ook af en ga weer genieten van de verhalen en de fotos <3
  6. Rene Oostrom:
    5 februari 2018
    Heel veel plezier toegewenst. Als het mogelijk is ook een mooie foto van een leeuw maken.
  7. Janet:
    5 februari 2018
    Ik lees graag mee. Hoop dat er water is in Kaapstad.
    Aftellen kan beginnen.
    Alvast heeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier.